Ісландія. Трек Laugavegur

Трек Laugavegur розпочинається з долини Ландманналаугар, до якої ми дістались туристичним автобусом... З цього місця розпочинається мандрівка повз "космічні пейзажі" - кольорові гори, гарячі джерела, "паруючу землю", мох, льодовики, каньйони... І все це різноманіття можна побачити пройшовши всього 57  кілометрів маршруту...
  Мапа треку...
  Діставшись з кемпінгу Рейкявіка до долини Ландманналаугар туристичним автобусом, ми одразу ж пішли до термальних джерел... Це було наше перше знайомство з ісландськими  гарячими джерелами. Температура в потоці коливалась між 30-45 градусів, тож можна було вибрати найкомфортніше місце...
 Провівши пів години в гарячому джерелі ми перевдягнулись та вирушили по маршруту... Погода почала потрохи псуватись, тож ми хотіли по швидше набрати висоту, щоб хоч щось побачити...
  З долини Ландманналаугар розходяться багато туристичних маршрутів, які дозволяють розгледіти кольорові гори з усіх боків... Та ми йшли основним шляхом...

Набравши висоту, та піднявшись на першу вершину, нам відкрились найкращі види кольорових гір...

Потім небо затягнуло та почав накрапати дощ...
  Пройшовши далі маршрутом, ми опинились в царстві вже паруючих гір...

А поруч з паром місця з дивовижного кольору мохом... Який до того ж дуже м'який...
   Фантастичне паруюче озеро оповите не менш фантастичним мохом...

За десять кілометрів ми дістались першого кемпінгу... Кемпінг розташовувався на висоті, без хороших місць під намет, та досить сильно продувався вітрами... Часу в нас було вдосталь, тому, перекусивши, ми вирішили продовжити свій шлях до наступного місця ночівлі...

І знову ми опинились поміж вулканічних-кольорових гір...
  Над низька хмарність сфокусувала увагу тільки на гори...

І хоча це вже серпень місяць, на висоті близько 1000 метрів сніг не встигає танути...

Високогір'я  обірвалось стрімким спуском і перед нами відкрилась зовсім інша картинка ...
   Цим даний маршрут і вражає... Здавалось би йдеш собі по одній планеті, а опиняєшся вже на зовсім іншій...
  Спустившись в долину, ми зупинились на ночівлю в кемпінгу біля озера... Хоча ціна досить велика (28 евро на двох ) та все що ви отримуєте за ці гроші - це місце для намету, доступ до туалету та води... Ні кухні, ні гостинної... Та звісно можна було розкласти намет і поза кемпінгом та не платити за "повітря", але це вже порушення правил гри, а ми грали за правилами... Офіційно ночівля в наметі дозволяється тільки у відведених для цього кемпінгах...

Маршрут наступного дня проходив зеленими просторами без особливих наборів висот...

Часом треба було переходити річку вбрід...
  Часом річка перетворювалась у водоспад...
  Вказівники вкриті іржею...
  Гори наче виростали з рівнини... Саме ці пейзажі були родзинкою сьогоднішнього дня...

Опівдні, пройшовши близько 20 - ти  кілометрів, ми дістались наступного кемпінгу... Класично, даний маршрут проходять в два рази повільніше, зупиняючись в цьому кемпінгу на ночівлю... Але це не наш метод...
   Тут ми пообідали, та трохи відпочивши пішли далі...
  І тут перед нами відкрились вже зовсім інші краєвиди...

Перехід каньйону...

Зелені простори...

Типова картинка Ісландії - маленький будинок у лоні природи ...

Цього дня ми пройшли 35 кілометрів та дістались кемпінгу у Торсмьорку...
 Тут завершується трек під назвою Laugavegur та розпочинається слідуючий - Fimmvörðuháls... Погода нам "посміхалась", тому ми використовували нагоду та проходили маршрут трохи швидше...