215 км за 4 дні по Camino Primitivo

Після завершення нашого основного пробігу по Camino del Norte, ми виріши пробігти найгарнішу частину  Camino Primitivo - шлях який нам дуже розхвалювали бувалі пілігрими...  За 4 дні ми планували пробігти понад 200 кілометрів кантабріанськими горами від містечка Луго до Ов'єдо...
Інтерактивна мапа маршруту :
Від Фіністери, за день, ми автостопом дістались містечка Луго. Пройшовши основною площею повз кафедральний собор, ми вийшли за межі міста...

Ночівлю провели в кращих традиціях пілігримів - під старовинним мостом :
  На наступний день ми розпочали пробіжку...
  Вітряками були вкриті майже всі високогірні ділянки вздовж нашого шляху...

Під вечір ми прибігли в містечко Фонсаграда, неподілік якого зупинились на ночівлю в альберзі...
  Вже по відлагодженій схемі ми сходили в супермаркет за продуктами, та приготували вечерю на своїй міні пічці...

Коли ми бігли по Camino del Norte, в альберзі Більбао познайомились з французом Жаном, який якраз збирався не йти до кінця по Camino del Norte, а звернути на  Camino Primitivo... За рахунок нашої швидкості, ми дуже хотіли зустріти Жана на зворотньому шляху... І таки зустріли...
  Памятники не тільки пішохідним пілігримам, але і двоколісним...

Також, запам'яталась зустріч з австралійцем Лінтоном, неподалік живописного водосховища...

Водосховище Саліме :

Пробігли по дамбі гідроелектростанції, яка заввишки 125 метрів, та продовжили підйом в гору...

Під вечір ми прибігли в гірське селище Лаго... Щоб уникнути намокання пухових спальників, на ночівлю ми розмістились під стріхою ґанку одного з пустуючих будинків... Таке рішення було вкрай вдалим, бо на ранок ми прокинулись в повній імлі... Хмари того дня майже весь час супроводжували нас...
  Піднявшись вище в гори ми стали свідками оптичного ефекту який називають - брокенський привид, коли навколо тіні людини наче з'являється німб...

Скинувши висоту, ми підбігли до дуже мальовничого містечка Тінео...

На ночівлю ми зупинились в альберзі містека Ла Еспіна... Ми хотіли заночувати в альберзі селища Боденая, який знаходився на кілометр далі, та він виявився заповненим, тому ми повернулись назад...
 Альберг в Боденая нам порекомендував наш друг пілігрим Жан... Незважаючи на те що ми не ночували в ньому, ми все ж прибігли наступного ранку поспілкуватись з його господарем, який нас ще вчора запросив на ранішній чай... Ми дуже круто поспілкувались, пограли на гітарі декілька пісень, і отримали від нашого нового друга невелике завдання... Він попросив нас доставити невеликий пакунок в інший альберг міста Ов'єдо... Тож ми вже стали свого роду поштовими пілігримами...
 Останній біговий день та ми вперше натрапили на персикові дерева... Тільки персиків не вистачало нам для повного фруктового іспанського букету...
     Пробігаючи одне з поселень ми знайшли ось такі модні дерев'яні черевики, для пересування по болоту...

Отже, ми прибігли в Ов'єдо, віддали пакунок за вказаною адресою, як і обіцяли, та пішли на зустріч з хостом (каучсерфінг), який нас приймав в себе вдома.
  Кафедральний собор міста :
  Нашим хостом в Ов'єдо була дівчина з Перу - Хельда, яка приїхала в Іспанію на навчання в університеті. Залишивши нас самих вдома, вона пішла на тренування, а ми знайшовши ваги, вирішили дізнатись скільки кілограмів скинули після наших забігів...

Ваги були явно неточними, показали майже мінус 8 кілограм у кожного... Та все ж, ми одразу розпочали надолужувати втрачені калорії...
  Наступного дня ми вирушили автостопом в Сантандер... Зупинились на ночівлю в 20 кілометрах від міста, на балконі закинутого будинку... А вранці дістались Сантандера...
   Наступні два дні перед вильотом ми відпочивали на Біскайській затоці, на одному з пляжів міста...
   На пляжі  познайомились з парою емігрантів з Росії, які запросили нас до себе на ночівлю...

Наступного дня ввечері наш повітряний корабель відлетів в Україну, та ми повністю завершили своє іспанське Camino...