Перу. Веселкова гора

Відійшовши трохи від класичного колового маршруту Аусангейт треку, ми на один день  потрапили в царство кольорових гір. В радіальному денному поході ми піднялись на гору Vinikunka (5036 м), з якої відкривається найкращий вид на веселкову гору, а також відвідали червону долину...
  Мапа маршруту...
  Прокинувшись рано вранці та зібравши наплічники, ми покинули наше місце ночівлі... Сьогодні на нас чекав радіальний похід, тобто ми повертались у це саме місце на наступну ночівлю. Залишати наплічники десь у місцевих чи ховати, не дуже хотілось, все ж спокійніше коли все "твоє" з тобою...
  Ранком була чудова погода... Світало вже о п'ятій, тож ми вийшли разом з світанком...

На вершині гори Vinikunka (5035 м) ми були о 7:40, і це важливий момент, оскільки після восьмої тут починає збиратись просто тьма туристів, які їдуть окремими турами виключно до цієї локації...

На горі вже чекали альпаки - головні фотомоделі, сьогодні з ними сфотографуються сотні людей...

Та все ж місце дуже гарне...

З вершини Vinikunka відкриваються види і на Червону долину, на яку ми попрямували після...

Щоб відвідати Веселкову гору та Червону долину треба заплатити за квитки, по 20 солів (5 евро) за кожну локацію... Та місця варті уваги... Червона долина нам сподобалась навіть більше ніж Веселкова гора...

Покидаючи Червону долину, ми фактично тим самим шляхом повертались назад до наших засніжених вершин, навколо яких проходив основний маршрут Аусангейт треку...

Проходячи повз оглядовий майданчик Веселкової гори, ми вже побачили цілі буфети розвернуті на горі, на якій якраз був туристичний час пік...
  Та пройшовши повз натовп, ми повертались в гори де могли б вже бути на самоті... Точніше з  чарівними мешканцями цих гір - альпаками...

Повернувшись до останнього місця ночівлі, ми побачили нашу знайому жінку-пастуха, яка прямо неподалік озера розклала пряжу та ткала... Ми їй сказали що нам дуже сподобалось це місце і що ми залишимось тут на ще одну ночівлю...

Наступного дня ми продовжили проходження маршруту Аусангейт треку...