Норвегія. Берген

Берген був центральним містом нашої тижневої подорожі по Норвегії... В ньому ми провели три ночівлі та повноцінні два дні. Місто нам запам'яталося фантастично гарною гаванню з кольоровими будинками, а також розташуванням на березі фіорду посеред гір...
 Головним планом подорожі було пройти гірський маршрут в районі славнозвісного "Язика Троля", відвідати найдовший фіорд Норвегії - Согнефіорд та пропливти човном його водами, а також побачити найгарніше норвезьке місто Берген, яке тривалий час в давнину було столицею країни...
 Мапа подорожі  :
 Прилетівши в Берген пізно ввечері та поселившись в хостелі неподалік центра, ми пішли гуляти містом. І хоча вже було близько опівночі та все ж на вулицях вистачало світла... Дуже крута специфіка північних міст в літку...

Можна було спокійно пройтись старовинними вуличками, які в день наповнені туристами...

Та все ж, одну групу з туристами ми таки побачили... Напевно перевагу "білих ночей" також використовують дехто з тур операторів... Де ще побачиш повноцінну оглядову екскурсію посеред ночі...

Та Берген вночі чарівний...
  Наступного ранку ми вирішили підійнятись на найближчу гору, щоб поглянути на місто з висоти...

Цікаво було побачити на горі ось такий будиночок... З входом наче у формі нори та з фантастичним виглядом на місто...
  Будиночок  спроектовано місцевими архітекторами, та збудований з метою залучити сімей з дітьми до ближчого знайомства з природою. Подавши заявку до місцевого муніципалітету, можна безкоштовно отримати ключі на вказані дати для ночівлі в  ньому...
  Навколишня територія взагалі зроблена з пізнавальною метою для дітей... Тут також є облаштований загін для кіз...
  А з оглядового майданчика чудово видно панораму другого по величині міста Норвегії, що розташоване на берегах фіорду...

Приємно також бачити всюди підтримку України...
  До оглядового майданчику курсує фунікулер з центру міста...
  Від оглядового майданчику розпочинаються різні гірські маршрути... По суті можна спокійно не ночувати в місті, а розкласти намет піднявшись вище в гори...

Трохи прогулявшись одним з маршрутів ми зупинились перекусити біля озера...
  А потім попрямували моховими стежкам до центру міста...
  День був трохи похмурим та кольорові будиночки робили його значно яскравішим...

Найголовнішою частиною міста являється набережна з кольоровими дерев'яними будинками...

Та найцікавіше,що між ними розміщені автентичні провулки, які переносять наче до іншої епохи...

Сама гавань є дуже мальовничою...

Церкви досить аскетичні та неабияк пасують атмосфері міста...

В Бергені ми провели  перший день після прильоту та останній перед відльотом додому... Останнього дня ми так само більше часу провели в районі гавані - де зосереджена вся краса міста...

Найгарніший вигляд на будиночки гавані відкриваються з місця причалу паромів...

В місцевому супермаркеті ми знайшли в продажі ісландський густий йогурт - Скір, який так полюбили під час подорожі Ісландією... Тож ми не оминули можливості скуштувати його на березі бухти...