Індія. Керала. Пляжі

В цьому фото-нарисі зібрані три різні локації біля моря, що ми відвідали перебуваючи в Кералі - пляжі містечка Варкала,  пляж Марарі, розташований в 20-ти кілометрах від міста Алеппі,а також місто Кочі, в якому ми побачили як ловлять рибу використовуючи класичні китайські риболовні сіті...
  Мапа подорожі Індією...
  Діставшись вранці містечка Варкала нічним потягом з Мадураю ми місцевим автобусом під'їхали ближче  до  моря та вийшли на головний пляж...
  Поселившись на наступні дві ночівлі в Isha Homestay - будиночку розташованому на відкосі в північній частині від пляжу Варкала, ми вийшли на прогулянку північними пляжами...
  Кафе Black Beach з солом'яною стріхою та фантастичним розташуванням стало основним місцем де ми снідали та вечеряли ці два дні...
  Поснідавши, ми продовжили прогулянку вздовж моря насолоджуючись краєвидами...

Дійшовши до пляжу, який нам сподобався найбільше, ми зупинились поплавати та позасмагати в оточені пальм...

Вдовж берегової лінії багато дерев'яних човнів, які місцеві рибалки використовують для вилову риби...

Даний маршрут, від нашого місця ночівлі до чорного пляжу і трохи далі до найгарнішого пляжу де ми відпочивали, був головним напрямком протягом двох днів що ми провели тут...

Цікаво було поспостерігати також за рибалками, які займались своєю роботою...

Головний пляж Варкали був не таким гарним та досить багатолюдним в порівняні з "нашим"...
  Сюди ми одного разу спустились прогулюючись околицями та заразом попили на пляжі кокосове молоко...
  Так як ми любимо заходи сонця, ми ніколи по можливості їх не пропускаємо в подорожі, а особливо на морі... Хоча серпанок ховав сонце не даючи змоги побачити як воно спускається за обрій...
  Захід сонця з моря...
 Захід сонця зі скелі, одразу поряд з нашим місцем проживання...
  Провівши два дні та дві ночівлі в Варкалі ми потягом попрямували до містечка Коллам, з якого потім їхали на острів Munroe поплавати на каное по затокам, звідти починалося наше знайомство з  затоками Керали...
  Після подорожі по затокам острову Munroe, ми вирушили автобусом з Коллама в містечко Аллеппі, в якому також взяли одноденний тур на каное, одразу після якого поїхали на пляж Марарі, розташований в 20 кілометрах від Аллеппі...
  Тут ми зупинились на дві ночівлі у дуже затишному будиночку Marari Byjus Homestay, посеред пальм та зовсім близько біля моря... Взагалі, формат житла Homestay, це було щось нове в нашій подорожі... Тип даного варіанту проживання особливий тим, що в тому ж будинку  проживає сім'я, яка здає декілька сусідніх кімнат... В даному випадку в ціну за кімнату входив ще й сніданок...
  Розташування було дуже затишним...

Вздовж пляжу росло багато кокосових пальм, під якими було приємно прогулюватись...

Ну і так само як на минулій локації в Варкалі, вздовж моря можна було побачити багато місцевих риболовецьких човнів...

Гуляючи пляжем ми побачили великого краба, який вилізши зі своєї нори прямував до моря...
  Також, на пляжі ми побачили чаплю...

Вздовж пляжу було багато місць де можна було пограти  у футбол, видно місцеві мешканці досить полюбляють цей вид спорту, хоча в Індії футбол далеко не головний вид спорту... Поле з воротами було одразу біля нашого будиночку... В перший вечір, побачивши що хлопці збираються грати, я попросився приєднатися до гри з місцевими... Ми грали близько години, а потім всі пішли купатись... Ось так просто, завдяки футболу, можна познайомитись з "бандою" місцевих чоловіків, а хорошою грою ще й завоювати їхню прихильність... Всі зі мною після гри майже "братались"...
  Наступний вечір ми провели у спогляданні заходу сонця, на футбол цього разу компанія не зібралася...
  Цього дня був день святого Валентина, тож ми його відсвяткували в пляжному кафе...

Опівдні наступного дня ми попрямували автобусом в Аллеппі, з якого потягом поїхали в місто Кочі... Поселившись в готелі ми одразу ж відправились автобусом до його головної частини - Кочі Форт... Головною фішкою цього місця є набережна вздовж моря та автентичні китайські риболовні сіті, за допомогою яких місцеві все ще ловлять рибу...  Ми ще встигли побачити процес ловлі ...

А там де риба, там яструби... В нас зазвичай біля моря можна побачити безліч чайок, а от у Кералі чайок ми не бачили, зате яструбів та круків було безліч...

До спеки ми вже звикли, в чому на допомогу нам завжди приходило морозиво :)
  Коли рибалки завершили з виловом, вони попіднімали сітки, зав'язавши їх для просушки, утворивши такі собі сітчасті куполи...

За невелику пожертву можна було підібратись поближче до сітей...

Також, на набережній росли дуже цікаві старі дерева, тіні від яких рятували протягом дня від спеки...

Та найголовніше чого ми чекали, був захід сонця...

Наступного ранку ми мали виліт з аеропорту Кочі в Мумбаї, наша подорож Індією потрохи підходила до завершення...