Індія. Керала. Затоки

Затоки Керали є чи не найголовнішою особливістю регіону... Морська вода, що вийшла за межі Індійського океану утворила цілу мережу каналів та островів, по яким активно курсує річковий транспорт, риболови займаються виловом риби, а місцеві мешканці пересуваються на каное між берегами...
  В містечку Коллам ми дістались до головної станції човнів, з якої планували туристичним човном пливти до міста Аллепі по затокам, але як виявилось, після ковіду так і не було відновлено даний  маршрут каналами... Поруч з станцією, крутився один чолов'яга з туктуком, який все пропонував відвести нас на острів Munroe, а також організувати нам трьох годинний тур на каное по каналам острову... Тож, ми трохи поторгувались, а потім відправились на острів...
  Острів розташований в  15-ти кілометрах від міста, а щоб на нього дістатись туктуком, треба було скористатись поромною переправою...

На під'їзді до острова ми побачили як місцеві зі своїх каное ловлять рибу...
  Пором причалив до берега...
  Діставшись острова, наш водій швидко організував нам каное з персональним "гондольєром", на якому ми  одразу ж рушили в мандрівку по каналам...
  Якщо придивитись, на наступному фото можна побачити яструба на гілці дерева...
  Непоспішно пливти на дерев'яному каное дуже заспокійлива річ...
 Ми потрохи просувались каналами в оточені пальм та насолоджувались фантастичною навколишньою картинкою...

Мені також випала змога покерувати каное...
  Випливши з каналу, ми опинились на озері з чарівними Мангровими кущами, що проростають прямо з його дна... До слова, глибина озера та каналів не перевищує трьох метрів, тож відштовхування бамбуковою палкою від дна надає головного прискорення каное...

Мангрові кущі ростуть у солоній воді, а їх плоди, що постійно падають у воду, проростають утворюючи все нові та нові гілки...

По завершенні мандрівки каналами острову, ми з нашим туктук водієм поїхали назад в Коллам до автобусної станції, з якої діставались автобусом до міста Аллеппі... Приїхавши в Аллеппі ми зняли кімнату в черговому будиночку типу homestay - Manna Homestay, а також домовились про каное тур на наступний день у місцевого туроператора Oscar Cruise...
  Вечір ми провели в центрі міста Аллеппі, смачно повечерявши стравою Гобі Масала Доса... Це великий млинець з овочевим начинням, що подається з різними соусами...
 Вранці наступного дня ми розпочали нову каное мандрівку по затокам... Наш тур розпочався від поромної переправи,  від  якої ми поромом рушили до одного з поселень неподалік...
  Випливши з каналу до озера, ми побачили багато плавучих будинків, які надають змогу туристам провести декілька днів плаваючи в комфортних умовах по затокам...

Ще один варіант для туристів є моторні екскурсійні човни...

Та ми вибрали каное тур, тому що каное може проїхати по самим вузьким каналам поселення, а повільне його пересування додає своєї не повторної заспокоюючої атмосфери...
Вмостившись в крісла нашого каное зі стріхою, ми попрямували досліджувати вузькі канали поселень... Ми їхали групою з трьох каное, наш "капітан" був самим вправним, тому ми завжди були попереду...

Канали поселення були дуже мальовничі...

Зробивши велике коло вузькими каналами поселення, ми випливли на основну "магістраль" ...

Наші попутники по туру так і не змогли нас обігнати...
  Багато місцевих тут також пересуваються на невеликих каное...

На широкому каналі ми знову побачили багато плавучих будинків...

Після завершення чотирьох годинної мандрівки на каное та діставшись берегу одного з поселень, ми пішли обідати... Ми обідали  класичними місцевими стравами, поданими на банановому листі...

Після обіду, дочекавшись порому, ми поплили до центральної пристані човнів міста Аллепі...
 Діставшись пристані, ми розпрощались з нашими попутниками по туру та вирушили забрати речі з будиночку де ночували, після чого попрямували на автостанцію, з якої місцевим автобусом  поїхали на пляж Марарі, що розташовувався в 20-ти кілометрах...