Перу. Паракас

В заповідник Паракас ми приїхали автобусом з Уакачіни... Тут ми відвідали острови Баєстас, які є важливим місцем притулку багатьох видів морської фауни, включаючи багато видів птахів та деяких ссавців... А також проїхались півостровом, де побачили червний пляж та покупались в водах Тихого океану...
 Діставшись поселення Паракас та купивши квитки до заповіднику та островів Баєстас, ми попрямували на причал, з якого розпочався двогодинний тур до островів на туристичному човні... Поруч з причалом було багато риболовецьких суден...

Зовсім трохи відпливши від берегу ми побачили дельфінів...

З човна виднілись пустінні пейзажі півострову заповідника...

Діставшись невдовзі скелястих островів Баєстас, ми одразу ж побачили південноамериканських морських левів...

А також велику кількість птахів різних видів, які наче обліпили скелясті острови...

Серед них яскраво вирізнялись перуанські пелікани...

Тут також ми побачили пінгвінів Гумбольдта, які зустрічаються тільки на західному узбережжі Південної Америки, в зоні впливу холодної Перуанської течії... Їхня популяція знаходиться у зоні ризику...

Обїзджаючи навколо скелястих островів ми спостерігали за птахами в їхньому природному середовищі...

Серед птахів найгарнішими були Крячки-інка, вид поширений вздовж узбережжя Тихого океану від північного Перу на південь до центральної частини Чилі...

Потім, ми запливли до однієї з печер, в якій мешкали птахи, морські леви та пінгвіни... Завдяки тому, що мешканці печери видавали різні звуки, атмосфера там панувала просто фантастична...

Величезні краби просто лазали по скелі...
  Випливши з печери ми продовжили огинати острови...

Ще ми зустріли південноамериканського морського котика...
  Також, тут було багато перуанських бакланів...
  Завершивши з оглядом островів Баєстас ми попливли назад, а на зворотньому шляху нам відкрився гарний вид на Андський канделябр... Це малюнок-геогліф на піщаному грунті  схожий на тризуб або на зображення підсвічника (канделябра)... Геогліф викопаний на прибережному схилі, що складається з ущільненого піску. Стінки канав обкладені каменем, що дозволило геогліфу добре зберегтись. Глибина канав сягає 60 см, а розмір малюнка 128 м. в довжину, 74 м. в ширину... Товщина ліній  від 1,5 до 4 м, що дозволяє побачити фігуру за 19 кілометрів від берегу...
  Хоча точний вік геогліфа Канделябр невідомий та археологи знайшли кераміку навколо цього місця, датовану приблизно 200-м роком до нашої ери. Ймовірно, ця кераміка належала народу Паракас...
  Скальне побережжя...
  Невдовзі ми дістались бухти Паракасу з численними риболовецькими човнами...

Зійшовши на берег ми попрямували автобусом до пустельного півострову на оглядовий майданчик, з якого відкривався вид на червоний пляж та пустелю...

Потім ми підїхали до червого пляжу з іншого боку, звідси він дійсно виглядав червоним...

Щоб поплавати в Тихому океані ми поїхали на інший пляж - Las Minas...
 Пляж Las Minas оточений скелями, а над океанськми водами кружляють андські кондори...

Покупавшись в океані ми поїхали до розташованого неподалік ресторанчику ...
  Тут ми скуштували чічарон з морепродуктів - обсмажені в клярі морепродукти подавались з картоплею та салатом...
  Ресторанчик знаходився в дуже гарному місці на березі бухти, навколо якої були пришвартовані різнокольорові риболовецькі човни...

Повернувшись назад до поселення Паракас ми заселились в хостел, та решту дня провели в рибацькому містечку...

Наступного дня ми вирушали автобусом в Ліму, наша південноамериканська подорож вже підходила до кінця...