Болівія. Салар-де-Уюні

Салар-де-Уюні це найбільший у світі солончак площею 10 582 км²,а також дно висохлого озера. Розташований він в Андах на півдні Болівії, на висоті 3650 м... Щоб  відвідати дану природну зону, ми замовили у місцевої туристичної компанії тур на джипах на три дні...
 Приїхавши рано вранці в місто Уюні, нас зустріли представники тур-компанії та повели в кафе, в якому ми могли сходити в туалет та поснідати... Тур розпочинався о 10 ранку, тож ми мали ще багато часу...  Тур ми не купляли заздалегідь, а тільки домовились по WhatsApp з представником тур-фірми, тож оплатили тур вже на місці... Трьох денний тур по природним зонам на джипах  коштував 130 доларів.
  Ми залишили один рюкзак в камері схову та близько 11:00 вирушили в тур... Першим місцем зупинки було кладовище потягів в пустелі...

Також тут були інсталяції відомих персонажів з кінофільмів Трансформери, Хижак, Термінатор та Чужий...

Після недовгого переїзду ми опинились на солончаку...
  Тут розвішені безліч прапорів різних держав...
 У 2016 році по солончаку проходив один з етапів гонки Париж-Дакар...
  Обідали ми в столовій з солі, нам накрили стіл та покликали коли все вже було на столах...
  Пообідавши ми пішли гуляти по солончаку...

Основні мінерали, з яких складається поверхня солончаку — гіпс та галіт. Солончак має ідеально плоску поверхню, що дуже добре підходить для гри з перспективою...

Далі ми поїхали вглиб солончака, та зупинились ще на півтори години, щоб по-фотографуватись та насолодитись незвичними краєвидами...

Частина нашої групи грала у фрізбі...
  А ми вибирали все нову перспективу для фото...

Потім ми посідали в джипи, та поїхали далі...
  Наступна зупинка була біля острову з кактусами - Ісла-Інкауасі, що в перекладі з  мови кечуа означає "будинок інків". Це горбистий та скелястий острів, розташований в самому центрі Салар-де-Уюні, на висоті 3656 метрів ...
  Дуже мальовниче місце по якому ми мали змогу вдосталь погуляти, пройшовши коловим маршрутом...

Після відвідин острову з кактусами, ми поїхали подалі від решти туристичних груп, зустрічати захід сонця...

Наш гід зробив гарне фото всієї нашої компанії на заході сонця...
  На ночівлю ми приїхали близько восьмої вечора, так закінчився перший день туру та відвідини найбільшого в світі солончака...