Перу. Куско

Куско це колишня столиця імперії Інків та наше перше місто в Перу яке ми відвідали. Воно являється відправною точкою до головних  пам'яток цивілізації Інків з якими Перу асоціюється чи не найбільше... Куско розташоване посеред Андів на висоті 3400 метрів над рівнем моря та має безліч цікавих місць... Вузенькі колоритні вулички, пагорби з яких відкриваються фантастичні панорами міста, головна площа, церкви та залишки головного храму Інків - Храму сонця, роблять це місто найкращим у Перу...
  Після тривалого тринадцяти годинного  перельоту з Парижу до Ліми, а потім двогодинного з Ліми до Куско, ми нарешті о десятій вечора по місцевому часу опинились в хостелі Cuscopackers Hostel, де на нас чекали листя коки, які ми одразу заварили в термосі та пішли в номер... Симптоми гірської хвороби, такі як сильний головний біль, давали про себе знати, адже ми опинились одразу на висоті понад 3400 метрів... Тож, попивши чаю з коки ми лягли спати...
  Вранці на нас чекав сніданок з фантастичним видом на місто... Особливістю даного хостелу є гарне розташування на пагорбі...
  Вийшовши в місто ми попрямували його вузькими вуличками до центральної частини...

Центральна площа...

Кафедральний собор...

Тут ми вперше побачили альпак, милих маленьких створінь з роду верблюдів яких вирощують задля шерсті... На центральній площі Куско, жінки з села ходили з ними та пропонували туристам сфотографуватись ...

З площі гарно виднілась церква святої Анни, неподалік якої розташовувався наш хостел...
  Також, звідси виднілась церква Сан-Крістобаль, що розташовувалась на пагорбі та до якої ми одразу ж вирішили піднятись...

На невеликій площі поруч з церквою Сан-Крістобаль колоритна жіночка продавала в'язані речі та сувеніри, у неї ми купили перуанські шапки з кольоровими бумбонами...

З цієї площі відкриваються одні з найгарніших видів на місто...

З вежі церкви Сан-Крістобаль, відкривається найкращий вид на головну площу міста...

Види з оглядового майданчику Сан Блас...

Підіймаючись вуличками вздовж пагорбів міста ми потрохи акліматизовувались до висоти...

Багато з будівель центральної частини старого міста побудовані частково на фундаменті кам'яних будівель Інків...
  Десь залишились цілі кам'яні стіни ще з епохи Інків, що робить Куско дуже унікальним містом...

Якщо зазвичай найгарніша частина більшості міст обмежується тільки центральною площею, та в Куско все місто є дуже гарним...

Найпоширинішим місцем де перуанці збиралися поїсти був базар...
  Тут же можна було побачити в продажі велику кількість сортів картоплі, батьківщиною якої є землі сучасного  Перу...
  Ми пообідали на ярмарку неподалік...
Ще ми спробували один з головних напоїв Інків - Чічу, яка чимось схожа на квас...

Та головним історичним місцем Куско являється Коріканча або Храм Сонця.. Храм Сонця був найважливішим храмом Імперії Інків, він був споруджений в 1438 р. та зруйнований після вторгнення конкістадорів. У цей час у центрі міста Куско збереглися руїни храму. Після сильного землетрусу у 1650 р. над ними був надбудований Собор Святого Домініка. Чотири колишні приміщення храму були використані під монастир...

Тож по факту ти входиш в католицький храм, а всередині опиняєшся в святилищі інків - Храмі Сонця...

Всередині розташована гарна площа...

Тут же можна знайти зображення нашої Галактики в представленні інків, які зображали її у вигляді звичних їм образів ...
 Мапа зоряного неба інків на золотій плитці....
  З території парку Коріканчі відкривається гарний вид на місто, зрештою храм розташований в його серці...
 В Куско ми провели п'ять ночівель, так як воно є вузловим містом до багатьох ключових місць регіону... Звідси ми брали одноденну екскурсію по Священній долині, замовляли трансфер до Гідроелектрики, з якої йшли на Мачу Пікчу та Салкантай трек, також в Куско я оформлював болівійську візу, та звідси ми їхали до села Тінкі, для проходження фантастичного маршруту навколо найвищої вершини регіону -  Аусангейт...