Норвегія. Согнефіорд

На берегах найдовшого норвезького фіорду Согнефіорд ми провели два дні, розмістившись на ночівлю у затишному гірському будиночку з фантастичним панорамним видом, неподалік  поселення Аурленд... А пройшовши мальовничим маршрутом вздовж берегу до порту поселення Флом, ми на човні попливли в Берген, подолавши понад 200 кілометрів морськими каналами...
   Мапа маршруту :
  Діставшись від Тісседаля до містечка Аурленд опівдні, ми одразу ж попрямували  вгору до безкоштовного гірського будиночка з панорамним видом на фіорд, який заздалегідь був вибраний як місце відпочинку та ночівлі...

Всередині дозволяється знаходитись лише вдень, а ночувати заборонено, хоча будиночок не зачиняється і за цим ніхто не слідкує... Все так би мовити на "чесному слові", та ми дотримувались правил...
   Тут дуже чисто та затишно, багато книжок для дітей, освітлення вмикається-вимикається  автоматичним сенсором, а живлення береться від сонячної батареї на даху. Також, тут є два USB порта для підзарядки телефону... Воду ми принесли з собою, набравши її в поселенні...
  А за вікном просто фантастичні види...

Пообідавши, Діанка залишилася в будиночку, а я пішов на пробіжку навколишніми територіями... Над будиночком, трохи вище в горі, розташований найвідоміший оглядовий майданчик даного регіону - Stegastein...
  З нього відкривається ось такий вид...
  Далі мій маршрут проходив вздовж гарної долини...
  Та врешті я вибіг до дуже крутого водоспаду - Fossadrevet...

Діставшись поселення я набрав води, та попрямував до "нашого будиночку" на горі...
  На терасі будиночку ми приготували вечерю та чай... Насолоджуючись вечірніми кольорами фіорду...

Ввечері з гори навпроти почали спускатись парапланеристи, що виглядало дуже ефектно...
   Ночували ми терасі з фантастичним видом на фіорд...
  Захід сонця також був дуже гарним...

Прокинувшись вранці, ми не поспішали спускатись... Тільки дочекавшись коли сонце освітить весь фіорд та попивши свіже завареного чаю, ми зібрали наплічники та рушили вниз...

Діставшись до морської води ми на годинку зупинились на місцевому пляжі, щоб трохи поплавати в холодних водах фіорду, який тягнеться аж до Північного моря...

Після пляжу ми зайшли в невелику церкву поселення, що розташовувалась поруч зі цвинтарем...

Церкви тут зовсім не пафосні як у католиків та православних, що робить їх більш затишними...
  Після церкви ми продовжили йти шляхом вздовж фіорду до поселення Флом...

Приближаючись все ближче до поселення, ми побачили велетенські круїзні човни, які завдяки глибокій воді фіорду можуть діставатись самого його кінця...

У поселенні Флом ми трохи погуляли, та о 15:45 відпливли човном у бік Бергена...
  Наша невелика пригода завершувалась пропливом по найдовшому фіорду Норвегії - Согнефіорду...
  Вмостившись на палубі ми спостерігали за навколишніми пейзажами... За горами, які наче обгортали фіорд...

До одного з найбільших водоспадів нашого маршруту кораблик спеціально підплив ближче...

Цей кораблик курсує щодня, виїжджаючи з Бергену в Флом вранці, та повертаючись після обіду назад в Берген. В одну сторону треба плисти понад 200 кілометрів, що займає п'ять з половиною годин...
  Кораблик заїжджає у порти невеликих поселень на шляху, що дозволяє роздивитись  мальовничі будиночки різних портів...

Та загалом з човна відкриваються гарні панорами...

В Берген ми дістались пів дев'ятої вечора, погода вкрай зіпсувалась та лило як із відра... Так завершився наш круїз по найдовшому фіорду Норвегії та наша головна літня пригода підійшла до свого кінця...