Литва. Регіональний парк Labanoras

В наших двох поїздках до природного парку Labanoras на вихідні дні, ми пропливли на каяку озером Juodieji Lakajai  діставшись його з'єднання з Baltieji Lakajai, а потім, річкою Lakaja дістались до її витоку - річки Žeimena, пропливши також її мальовничою частиною...
 Маршрут ми подолали за чотири дні, насолоджуючись часом проведеним на гарно облаштованих муніципальних (безкоштовних) місцях відпочинку - Stovyklaviete, розташованих в лоні соснових лісів... Місця, які чудово підходили для заняття зі "слеклайном"...
  Мапа подорожі...
  Діставшись озерного краю ввечері п'ятниці, на місці відпочинку - Juodųjų Lakajų stovyklavietė  ми розклали намет...
  Наступного ранку ми каяком попливли по просторам озера Juodieji Lakajai...
  Сильний вітер того дня підняв хвилі, що ускладнювали комфортне пересування озером, тож допливши до з'єднання даного озера з озером Baltieji Lakajai, та трохи пропливши його водами, ми повернули назад...

На озері Baltieji Lakajai розташований гарний острів, який має назву " Англійський острів"...

Суходіл навколо озер природного парку щільно вкритий хвойними деревами...

Повернувшись на берег ми зайнялись приготуванням обіду...

Пообідавши та відпочивши, я розтягнув слеклайн між дерев та  трохи потренувався...

Повечерявши ми розпалили багаття та посиділи трохи біля вогнища...
  Наступного ранку ми вирушили з каяком вже по річковому маршруту, що проходив річкою Lakaja...
  Річка є добре прочищена та повноводною...
  Річка витікає до невеликого озера, з якого через кілометр витікає далі до наступного - озера Lakaja...
  Пропливаючи озером Lakaja ми знову підняли квадрокоптер, щоб з повітря сфотографувати його красу...

Пропливши близько 12 кілометрів та причаливши до наступного місця відпочинку - Lakajos ežero stovyklavietė, я перевдягнувся та побіг за машиною, що залишилась на  попередньому місці ночівлі в дев'яти кілометрах звідси... Поки я біг, Діанка зібрала та упакувала каяк, тож коли я приїхав назад машиною нам залишилось лише запакувати каяк та відправитись додому...
  Наступними вихідними ми продовжили сплав річкою Lakaja... Діставшись до цього ж місця відпочинку в п'ятницю ввечері, ми розклали намет для ночівлі, а вранці наступного дня попливли озером до наступного витоку річки ...

З озера ми випливли до продовження річки Lakaja... Цікаво, що весь даний маршрут промаркований стовпчиками, які з води вказують напрям...

Пропливаючи мальовничими вигинами річки під постійний акомпанемент співу пташок, ми побачили пару лебедів, що облаштували в затоці річки гніздо, для народження свого потомства...
  Запускати квадрокоптер пропливаючи повз високі дерева було найважчим випробуванням... Поки Діанка сама керувала каяком, оминаючи на шляху перешкоди, я намагався слідувати за нами квадрокоптером з висоти, видивляючись гарні кадри... Проблема була в різких поривах вітру, що бувало відносили нашу маленьку "пташку" та на декілька секунд позбавляли мене контролю з ризиком її "загубити"... Але відзняті кадри були варті ризику...

Пропливши близько десяти кілометрів, ми зупинились поснідати...
  А потім продовжили сплавлятись річкою...

Подолавши в загальному 22 кілометри, ми зупинились на місці відпочинку - Žeimena Stovyklaviete...
 Дані місця водних стоянок, що розташовані вздовж маршруту, позначені відповідними стовпчиками...

Žeimena Stovyklaviete нам сподобалась чи не найбільше... Розмістившись на галявині, я вдягнув кросівки та побіг за машиною лісовим маршрутом... Пробігши 14 кілометрів, я повернувся до місця відпочинку на машині, після чого ми розклали намет та облаштувались...
  Також, ще залишились сили та час для слеклайну...

Наступного ранку ми завершили сплав річкою Lakaja, випливши на ширшу та ще більш повноводнішу річку Žeimena, яка вважається самою чистою річкою Литви... Коли бачиш як річка виглядає з повітря, як її води обгортають нависаючі  високі сосни - дух ще більше захоплює...

Пропливши понад 20 кілометрів ми завершили запланований маршрут, та зупинившись поряд з мостом витягнули каяк на берег. Перевдягнувшись, я вже по звичній схемі побіг за машиною, а Діанка залишилась здувати та упаковувати каяк, чекаючи коли я повернусь з машиною...