Ісландія. Поселення Вік та чорний пляж

Поселення Вік, на мою думку, одне з найцікавіших місць Ісландії... Воно наче огороджено горами, а від поселення простягається невеликий та дуже цікавий гірський маршрут вздовж скелястих обривів океанського узбережжя, де знаходиться локація пташок - Пафінів... Також, від поселення проходить ціла "лінійка" чорних - вулканічних пляжів, та видніються стовпоподібні скелі, що розташовані посеред океанічних вод...
  Мапа маршруту...
  Вранці, наступного дня після нашої поїздки до льодовикового озера, ми покинули кемпінг Віку та вийшли на мальовничий маршрут що проходить горою Рейнісфьядль вздовж скелястого обриву та спускається по іншу сторону від поселення... Набравши висоту та піднявшись на гору Рейнісфьядль, зі стежки  відкрилися гарні краєвиди на чорні пляжі...
  Однією з головних пам'яток місцевості являються базальтові кекури Рейнісдрангар або в перекладі з ісландської - "пальці троля", які дуже добре видно з гори... Кекури це стовпоподібні, конусні скелі у водоймах; базальт - найпоширеніша гірська порода та основна порода дна океану. Кекури Рейнісдрангар не тільки зустрічаються на багатьох листівках та світлинах, про них навіть складено легенди... Найстаріша з них говорить про те, що колись тут жили тролі, і одного разу вони намагалися вкрасти корабель із вівцями на борту... Тролі хотіли витягнути човен з моря на берег, та їм майже це вдалося, але тут зійшло сонце... А, як відомо, тролі на сонці одразу перетворюються на камінь... Тоді, всі вони стрибнули в океан, але один із них не встиг сховатися від сонячного світла... Пальці його руки скам'яніли і так і залишились височіти над водою...

Навколо весь час кружляло безліч птахів...
  Йдучи вздовж обриву ми все більше помічали місця гніздування пташок - Пафінів...
  Атлантичні Пафіни (Іпатки атлантичні) - культові пташки Ісландії... В продажі безліч м'яких іграшок та туристичної продукції з їх зображенням... Птахи будують свої гнізда риючи нори на крутих скелястих  обривах  океанського узбережжя... Харчуються рибою, кальмарами та ракоподібними... Дехто з туристів приїздить сюди саме заради того щоб побачити цих колоритних пташок...

Спустившись по іншу сторону гори Рейнісфьядль ми вийшли до церкви, розташованої поруч з дорогою в двох кілометрах від чорного пляжу...

Діставшись чорного пляжу ми розмістились у великій печері поснідати скіром, та заодне перечекати поки погода  покращиться і перестане падати дощ...

Чорний пляж Рейнісфьяри...

Базальтові кекури Рейнісдрангар зі сторони пляжу...

Базальтові колони Рейнісфьяри...
 Колони утворились через вулканічну активність - під час застигання лави... При охолодженні обсяг лави трохи зменшується і тому суцільний шматок розтріскується на окремі фрагменти, найчастіше шестигранної форми...

На пляжі ми провели майже дві години, а потім "застопивши" машину дістались основної дороги, нас "підкинула" молода пара з Індії... Від основної дороги ми вже "стопили" в бік водоспаду Сельяландсфосс - наступного бажаного місця сьогоднішнього дня... Цього разу нас підвезли дівчата з Польщі, які працюють в готельному комплексі неподалік поселення  Вік, а в цей день мали вихідний... Вони висадили нас на повороті до водоспаду, та нам залишалось пройти близько кілометра до мети...
  Водоспад Сельяландсфосс цікавий стежкою, яка проходить вздовж скелі за ним... Тобто, можна пройтись за водоспадом з внутрішньої сторони...

Також, неподалік розташований водоспад схований в ущелині, який є дуже цікавим, та до якого не всі чомусь доходять...
  Після оглядин водоспадів ми повернулись до головної кільцевої дороги Ісландії та за 15 хвилин "застопили" машину, яка довезла нас до містечка Сельфосс... Цього разу нас підвезла сім'я з Польщі... Чоловік працює в аеропорту Кефлавіка, а його дружина з дитиною приїхали до нього в гості, та вони разом у вихідний день чоловіка  вирішили проїхатись просторами острову... Тож поміж з цікавими місцями, ми також наповнювались різними історіями людей які траплялись нам на шляху...