Ісландія. Керлінгарфьоль

Керлінгарфьоль це гірський хребет вулканічного походження до якого ми дістались туристичним автобусом з містечка Сельфосс... Дане місце розташоване у гірській місцевості та в глибині острову... Про вулканічне походження гір свідчать численні гарячі джерела та річки в цьому районі, а також червоний вулканічний камінь ріоліт, з якого складаються гори... Мінерали, що вийшли з гарячих джерел забарвлюють землю в жовтий, червоний і зелений колір...
  Мапа маршруту...
 Діставшись кемпінгу містечка Сельфосс, після насиченого дня проведеного в районі поселення Вік, чорних пляжів та водоспаду Сельяландсфосс, ввечері ми купили по інтернету квитки на туристичний автобус до  Керлінгарфьоль, який вранці наступного дня виїздив з Рейк'явіку повз Сельфосс до Акурейрі... Цей автобус ходить тільки в сезон, по парним датам в один бік, по непарним в інший. Наприкінці серпня він вже перестає курсувати. Чому він називається туристичним? А тому, що він їде не кільцевою асфальтованою дорогою до міста Акурейрі, а пронизує весь острів через високогір'я по грунтовці... Автобус також зупиняється по пів години біля найголовніших пам'яток, таких як долина гейзерів, водоспад Гульфосс...
  Діставшись  опівдні кемпінгу в Керлінгарфьолі та заплативши за перебування (36 евро з двох за ніч), ми пообідали та посиділи трохи за столиком в кафе - гостьовій кімнаті, де знаходилась рецепсія. Потім перебрались в приміщення поруч з самим кемпінгом, яке слугувало кухнею та їдальнею... На дворі весь час лив сильний дощ та буяв вітер, саме тому ми так не квапились щось робити за межами приміщень...
  Коли дощ трохи вщухнув, я пішов швидко розкладати намет, а Діанка з речами залишилась в кухні-їдальні...
   Закинувши речі в намет близько другої години дня ми пішли купатися до гарячих джерел... Басейн з природною термальною водою розташований в кілометрі від кемпінгу... Щоб до нього дістатись треба пройти стежкою вздовж ущелини...
 Цього дня була жахлива погода та йти в дощ з сильним вітром було м'яко кажучи не дуже комфортно, тим паче потім перевдягатись... Зате  в басейні ми тривалий час були самі... Та саме в таку погоду найкрутіше знаходитись в теплому термальному джерелі...
  Сиділи ми тут більше чотирьох годин - так не хотілось вилазити з теплої води, середня температура якої була близько 38 градусів....
  Наступного дня, ми вирушили до Хверадаліру - долини гарячих джерел, однієї з найбільших геотермальних локацій Ісландії та найцікавішої локації Керлінгарфьолю...
 Хоча в районі кемпінгу майоріло сонце, та долина гарячих джерел була затягнута хмарами і там накрапав дощ...

Спустившись донизу ми наче опинились в парній... Дощ вже навіть не відчувався, тепло від землі почало зігрівати і нас... Різноманітність кольорів та ландшафтів в димлячій долині переносило наче в інший світ...

На всій території добре прокладені стежки, а там де досить стрімкий підйом-спуск навіть облаштовані дерев'яні сходинки, що особливо допомагало в дощову погоду...

Це місце точно вартувало всіх зусиль... Воно дійсно  особливе,  та зовсім не схоже на всі інші...

Покидаючи долину Хверадалір нас знову зустріло сонце... Повертаючись вже іншою дорогою нам відкрились види вулканічної гори,льодовика та червоного каньйону...

А поряд з кемпінгом паслись на сонечку ісландські овечки...

Після треку ми знову навідались до термального басейну, але цього разу вже при сприятливій погоді...

Залишившись на другу ночівлю в Керлінгарфьолі ми ще й вранці наступного дня сходили на годинку до термального басейну... А опівдні, автобусом поїхали до термального поля Хверавеллір, що знаходилось лише в 40-ка кілометрах...