Литва.Antalieptės marios

Цього разу ми досліджували природні простри регіонального парку Gražutė, який розташований неподалік міста Зарасай... Головною прикрасою парку являється величезне озеро Antalieptės marios, разом з багатьма островами  розкинутими по його широті... Біля озера ми провели два дні, поплавали на каяку різними маршрутами, насолодились ночівлею на природі з постійнним співом пташок, побачили гарний захід сонця, та трохи посиділи біля багаття... А ще я випробував свій гідрокостюм та інші аксесуари  з неопрену для плавання у холодній воді, пропливши майже 2 кілометри в озері з температурою 13 градусів...
  Мапа маршруту :
  Переїхавши міст ми зупинились щоб запустити дрон та побачити куди ми дістались...

Хоча погода не була ідеальною для каякінгу та трохи накрапав дощ, ми все ж надули каяк та погребли... Плавати каяком гладдю озера  повз зелені острови дуже круто... Дерева наче виходять з води, та рясно заповнють острови... Пташки живуть своїм співучим життям, в своєму природному ареалі, і тільки ми трохи порушуємо їх спокій... А запустивши дрон на висоту понад 200 метрів, та побачивши де ми знаходимось,   сприйняття ще більше наповнюється задоволенням... Завжди вражає масштаб, наш невеликий каяк наче насінина на просторах великого озера...

Повернувшись назад в кемпінг, та трохи відпочивши, я переодягнувся в гідрокостюм та поплив вже до найблищого озера без човна...

Температура в озері ледь сягала 13 градусів, та завдяки  гідрокостюму, шапці, рукавицям та шкарпеткам з неопрену, я досить кофортно проплив майже 2 кілометри, до найблищого острову та назад... Дуже зручно плавати з буйком для плаваня у відкритій воді, крім того що тебе дуже добре видно здалеку,  на буйок завжди можна спертися перепочити, якщо щось пішло не так...
   Ввечері погода покращилась, та вечірні промені сонця освітили місце нашої "стоянки"...

Ось в такому густому сосновому лісі розташована "stovyklavietė", тобто безкоштовне місце облаштоване для відпочинку...

Вечеря біля озера...
  Захід сонця...

Посиденьки  біля багаття...
 Наступного ранку погода була сонячною, та ми попливли на каяку вже трохи іншими розгалудженнями озера...
   Місце з ліліями, цвітіня яких має припасти на кінець червня...

Хоча цього дня світило сонце, та сильні пориви вітру не дзволяли безпечно запускати дрон вище 100 метрів... Та все ж, декілька фотографій нам вдалось зфотографувати з трохи іншого ракурсу озера...