Острів Кіпр. Частина 2

Коли опиняєшся в дуже гарному місці, зупиняючись на відпочинок вздовж маршруту, спершу думаєш що от би тут провести остаток часу та нікуди не йти... Але  вже після двох годин перебування це бажання майже повністю зникає та хочеться чогось нового... До того ж знаючи що попереду є що побачити...
  Ми продовжували шлях пустинною стежкою вздовж узбережжя повз цікаві геологічні форми...

Так ми дістались відомого пляжу Лара, на якому протягом літа черепахи відкладають свої яйця... На пляжі дозволено знаходитись, купатись в морі, але все інше під забороною, навіть не можна розкласти парасольку від сонця... Територія ззовні обнесена парканом та зроблено декілька входів з місцями паркування, все заради збереження рослинності та гнізд черепах...

За допомогою таких от кліток захищають яйця черепах...
  На ночівлю ми зупинились неподалік пляжу Лара... Цікаво, що з червня по вересень встановлювати намети в околі пляжу Лара заборонено, про що свідчать  таблички поруч з пляжами... Та в жовтні все цілком легально...
  Приготування вечері...
  Захід сонця в хмарах...
  Вранці наступного дня ми продовжили рухатись по маршруту, завітавши до каньйону Авакас...

Від каньйону шлях проходив повз фруктові сади...

Фінікові пальми...

Оливкові дерева...
  Церкви...

Діставшись зупинки автобуса біля церкви Агіос, ми фактично завершили основну частину маршруту...
  Далі, ми двома автобусами дістались до Пафоса, та прикупивши смаколиків в супермаркеті поїхали до місця під назвою "Камінь Афродіти"... За легендою цей камінь  являється місцем народження богині...

Неподалік від каменю ми вибрали затишне місце для ночівлі...

Сніданок в затінку каменя...
  Піднявшись на вершину каменю Афродіти ми запустили квадрокоптер...

Опівдні ми покинули пляж та автобусом поїхали в місто... В археологічному музеї Пафоса на нас чекали античні розвалини та мозаїка ...

Пафоський Маяк...
  Завершивши прогулянку територією музею ми ще трохи прогулялись містом...

Неподалік від набережної, найгарнішої частини Пафоса, розташовувався автовокзал, з якого ми ввечері  поїхали в аеропорт. Оскільки наш виліт був о шостій ранку, ночівлю ми провели на пляжі неподалік аеропорту.
  Подорожувати з наметом по Кіпру досить зручно та вигідно... Знайти місце для ночівлі  не складно, немає особливо якихось заборон. Найгарніші місця знаходяться в природних зонах до яких не прокладено асфальтованих доріг... Багато туристів цими місцями ганяють  на квадроциклах. Та все одно всюди не проїдеш через вулканічний рельєф, який дозволяє пересуватись тільки пішки по умовній тропі. Ночівлі у самого моря це взагалі окремий енергетичний сеанс... Засинати та прокидатись під ритм хвиль, омиватись зранку в солоній морській воді, насолоджуватись заходом сонця ввечері... Такий формат подорожі дає зовсім інший рівень сприйняття навколишнього середовища, ти знаходишся не у вакуумі готельного комплексу, а на свободі... А свобода завжди менш комфортна по формі, але має дуже яскраву якість  драйву та повноти...