Фінляндія. Національний парк Колі

В обід ми прибули на безкоштовну автопарковку в національному парку Колі. Залишивши на три дні машину та зібравши наплічники, ми вирушили в похід протяжністю 38 кілометрів... Тут з кам'янистих вершин парку відкривається захоплююча панорама озера Піелінен, на якому розташовано безліч островів... Мапа маршруту...
  Від основного входу в парк, на безкоштовному фунікулері ми підійнялись до виходу на стежку... До речі, вхід до всіх національних парків Фінляндії безкоштовний...  Найгарніші краєвиди відкриваються в перші два кілометри від входу, тому багато хто приїздить прогулятись тільки цією частиною...

Та решта частина маршруту не менш цікава...

Поштова скринька зі свіжою прессою, неподалік певно розташована садиба...
  Часом стежка проходить повз болотяні місця, та проходи зроблені по помостам з дошки...
  Вздовж стежки море чорниці, яка просто над великих розмірів і дуже смачна...
  Також досить багато лісової малини...
   Стежки по маршруту дуже різноманітні та добре облаштовані...

В деяких місцях розташовані інформаційні дошки, де можна прочитати про ту чи іншу особливість місцевості в якій перебуваєш...

В національному парку є спеціально облаштовані безкоштовні місця де можна ставити намет...  Поруч завжди є чоловічий та жіночий компостний туалет, кострище та дрова. На ночівлю ми зупинились біля озера в кемпінговій зоні Лаккала...
  Вранці наступного дня ми продовжили похід дуже цікавим маршрутом...
   Для переправи на інший бік озера, щоб вийти далі на стежку, тут застосовується канатний паром...
   Традиційна фінська димова сауна... Основний принцип якої полягає у відсутності димаря...

Також, на ночівлю можна зупинятись в таких от безкоштовних укриттях, які називаються Лааву...
  Всередині, по обидві сторони спальні місця, а посередині місце для вогню та приготування їжі...

Грибів просто неймовірна кількість... Йдучи по тропі можна назбирати цілий наплічник підберезників буквально за півгодини, та на сьогоднішню вечерю ми вибирали виключно молоді білі гриби...

Парк Колі це царство озер, островів, соснового лісу, болот, моху, каміння, а також ягод та грибів... А добре організовані стежки та місця для ночівлі додають ще більше комфорту під час прогулянки цим царством...

Оглядовий майданчик зі скринькою на вершині, де відвідувачі залишають свої відмітки...

О другій годині дня ми дійшли до дуже крутої колиби, та незважаючи на досить ранній час для привалу,  залишились в ній на ночівлю...
  Це було ідеальне місце для приготування грибів, яких ми сьогодні назбирали... В колибі було все необхідне, навіть сковорідка та оливкове масло...

Як завжди, поруч з такого роду місцем, на дворі розташоване кострище...
Жіночий та чоловічий компостний туалет...

Сарайчик з дровами, топором та пилкою...
   Вранці наступного дня нам залишилось пройти всього вісім кілометрів до машини по надзвичайно гарним та цікавим стежкам...

Мурашники, вздовж всього нашого маршруту, постійно звертали на себе увагу... Ми проходили повз цілі мегаполіси мурах, деякі з яких досягали двометрової висоти...

Останні три кілометри проходили тою ж тропою що і початок маршруту, та ми ще раз насолодились краєвидами озера Піелінен...
 Нам залишалось дійти до парковки та переїхати по-ближче до озера, щоб вже каяком дістатись одного з островів під інтригуючою назвою - Iso Korppi, що в перекладі означає Великий Ворон  (виділено червоним на фото). На цьому острові  ми планували провести нашу наступну ночівлю...