Тайланд.Ринки

Тайські ринки це ще одне  місце яке вражає своєю не типовістю та колоритом... Повернувшись з островів, ми майже повні два дні присвятили "дослідженню" трьох найвідоміших базарів в околицях Бангкоку...
  Ринки розташовані на відстані близько  80-ти  кілометрів від Бангкоку та знаходяться неподалік один від одного, в околі 20-ти кілометрів. З Бангкоку ми  діставались маршрутним транспортом від терміналу мікроавтобусної станції МоЧіт. До неї було зручно під'їхати з Аеропорту Донмианг, куди прилітав наш лоукост рейс компанії Nok Air. Десь пів години ми чекали на відправлення мікроавтобуса, а через 1,5 години  ми  прибули до нашого першого ринку Маеклонг...
  Головною особливістю цього базару являється його розташування вздовж залізничної колії. Потяг проходить цією колією близько трьох разів в день, по графіку, чим приваблює велику увагу туристів... Всі приходять поспостерігати як потяг проходить повз базар... Торговці, в свою чергу, вправно звільняють залізничні путі від товару та складають навіси для вільного проходження потяга...

А ось так виглядає базар решту часу...

Ближче до вечора ми місцевим транспортом поїхали на плавучий ринок Ампхава, що в восьми кілометрах від Маеклонгу...
  В поселенні неподалік з базаром ми забронювали номер в гестхаусі...
   Плавучий ринок в Ампхаві вирізняється своїм колоритом та розташуванням вздовж річки...  Тут менше туристів та більше місцевих тайців, які приїздять сюди після робочого тижня відпочити... Також тут зовсім за невелику ціну можна поплавати на човні по річці Маеклонг та ввечері відвідати на човнику "шоу світлячків"... Ринок працює з вечора п'ятниці та у вихідні дні...  Саме вечірній час тут найцікавіший, коли всюди запалюються ліхтарики... На цьому базарі готують та продають їжу не тільки на суші, але й з човників...
  Залишивши речі в номері ми пішли гуляти по ринку...

По річці курсують також туристичні човни, на яких за символічні 60 бат (2 евро) можна побачити околиці поселення з води... Тривалість річної екскурсії трохи більше години...

Коли  достатньо стемніло, ми ще раз купили квиток на човен, але вже на екскурсію під назвою "шоу світлячків"... По річці ми дістались місця найбільшої дислокації цих чудних комах та впродовж тридцяти хвилин кружляли від одної рослинної локації з світлячками до іншої... На фото передати всю красу цих природних спецефектів неможливо...
  Повернувшись з екскурсії ми продовжили гуляти по вуличкам базару... Вечірній ринок ще більш  магічний...

На вечерю в нас були омлет-снеки з морепродуктів та креветки...

Вранці наступного дня ми не полінились встати зі сходом сонця і знову піти на базар, так як саме в цей час буддисти з навколишніх храмів навідуються за милостинею до торговців, які натомість отримують від них благословення...

Найефектніше збирають милостиню буддисти на каное...

Ранішня кава зі згущеним молоком  і плюшками від професійного тайського баристи, ще одна винагорода за наш ранній підйом...
  Близько 11:00 ми прибули на плавучий ринок Дамноен Садуак, який знаходиться в 18 кілометрах від Ампхави... Цей незвичайний базар, на відміну від Ампхави, вже мекка для іноземних туристів... Тут можна купити квиток на човен за 300 бат (10 евро), а потім дві години плавати по переповненому човнами каналу, купуючи смаколики з води...

Та можна просто гуляти вздовж каналу, переходити мостиками на одну чи іншу сторону, та купляти смаколики з суші... Манго Стікірайс (жовте манго з липким солодким рисом та солодкою підливкою з кокосових вершків)  це одна з таких речей які обов'язково варто спробувати... Побачивши як смачно готує тайка цю страву на човнику, ми вирішили скуштувати...

Також ми їли багато фруктів...

На човнах готуються безліч різних страв, багато смаженої в олії їжі...

Приготовлену їжу  іноді передають на сушу за допомогою такої палки з крюком...
 Так виглядають човники для туристів...

Цікаво, що смажать або запікають в основному на вугіллі, яке підвозять з інших човнів... В  одному човнику дуже смачно готували шашлики з курки, які подавались з кисло-солодким соусом та салатом...

Та найфотогенічніше виглядали човни з розкладеними різнокольоровими фруктами та овочами...

Ринок Дамноен Садуак, по-справжньому може вважатись плавучим, так як кількість плаваючих "бістро" та торгових "точок" дійсно багато. Тут дуже колоритно та фотогенічно, та незважаючи на велику кількість туристів є своя атмосфера. На відміну від ринку Ампхава, цей базар відкритий щодня та працює з ранку до вечора, але вечірнього життя він позбавлений... Тому найкращим варіантом було поєднати вечірню красу Ампхави та ранішній Дамноен...
  Ми провели два дні на трьох різних по духу та атмосфері базарах та спробували для себе щось нове. Назад в Бангкок ми повертались місцевим автобусом, відшукавши автостанцію в трьох кілометрах від ринку...