Камбоджа. Ангкор

На третій день перебування в Тайланді ми автобусом вранці відправились в Камбоджу, в містечко Сієм Ріп. Саме в околицях цього міста розташований один з найграндіозніших світових храмових комплексів Ангкор...
 Від Бангкоку до Сієм Ріпа близько 400 кілометрів... Добирання, оформлення віз та проходження кордону займає майже 10 годин, та зрештою Ангкор  того вартий...
  В місто ми прибули ввечері. На автостанції серед великої кількості водіїв тук-тука, ми вибрали на вигляд найдосвідченішого... Ми сказали на яку суму розраховуємо знайти житло і він відвіз нас в декілька недорогих готелів, в одному з яких ми поселились на дві ночівлі. Після оформлення поселення, ми домовились з водієм про план на наступний день та оплату... Оскільки храмовий комплекс Ангкор дуже великий, щоб відвідати всі його найцікавіші місця найкраще на цілий день найняти тук-тук...
  Вранці наступного дня, як ми й домовлялись, пів п'ятої ранку нас вже чекав тук-тук. Першим ділом ми поїхали оформити іменні квитки в офісі продажу квитків, який відкривається о 5:00  ранку. Відстоявши невелику чергу та заплативши по 37$, нас сфотографували, внесли наші данні та роздрукували квитки. А далі  ми поїхали до основного храму Ангкор Ват зустрічати світанок... Незважаючи на ранковий час, по нашому маршруту був дуже насичений трафік, оскільки побачити Ангкор Ват на світанку це чи не найголовніша річ для багатьох...

Зустрівши схід сонця ми попрямували в середину храму...
  Святилище індуїстського храму 12 століття...

Барельєфи одна з найголовніших фішок храму...

Підійнявшись на одну з веж...

Далі ми поїхали до храму Та Пром...

Храм Пре-Руп...
  Храм Неак Пеам...

Храм Преа Хан...

Храм Байон...

Храм Бапуон...

Виїзд з Ангкор Тхом...
  По домовленості з водієм тук-тука, під кінець дня ми знову заїхали до головного храму Ангкор Ват ...

Ввечері ми погуляли по місту, повибирали сувеніри, та повечеряли...
  Традиційне камбоджійське блюдо - Амок та засмажені жаби в солодкому соусі...

Вранці наступного дня ми поїхали автобусом назад в Бангкок... Діставшись опівдні кордону, зі сторони Камбоджи ми купили собі на обід засмажених  личинок, коників та тайський суп з міксом різних інгредієнтів...  Було смачно :)

Храми Ангкору вартували витрачених зусиль,часу та ресурсів, і ми не пожалкували що все ж зважились поїхати в іншу країну всього на дві ночівлі заради тільки одного - щоб побачити залишки древньої цивілізації Кхмерів. Назад в Бангкок...