Непал. Базовий табір Аннапурни

Нашим першим етапом швидкісного проходження гімалайськими стежками став акліматизаційний похід до базового табору Аннапурни... За чотирири дні ми подолали 70 кілометрів високогірного шляху з перепадом висот 6,5 тисячі метрів. На перший етап до компанії "пілігримів" приєднались ще двоє наших друзів - Микола та Андрій... Микола не тільки нам фінансово допоміг з реалізацією подорожі, він ще й погодився пройти один з маршрутів...
   Перші два дні в Непалі ми присвятили прогулянкам по долині Катманду, а також оформленню дозволів для проходження національними парками...
  Вранці третього дня ми виїхали автобусом в Покхару, з якої вже під вечір на таксі дістались поселення Nayapul ...
Інтерактивна мапа  пройденого маршруту (більш детальна мапа:

Наступного дня ми вийшли на маршрут, пересікнувши межі заповіднної зони району Аннапурни...
   Усміхнені місцеві жителі...
  Терасне господарство...

Дорогою ми бачили як місцеві жінки збирали каміння для будівництва дороги...

Так в селах з бамбуку сплітають стріху та огорожу...
   Буйвол та  туристи...

За перший день ми дістались поселення Jhinu Danda...
   Одразу від поселення йде тропа вниз до гарячих  джерел з сірководневою мінеральною водою... Залишивши речі в номері однієї з лоджій, ми спустились до джерел...
   Тут зроблено два невеликі басейни, які наповнюються гарячими сірководневими водами... Вода витікає з недр гімалайських гір... Басейни розміщені одразу біля гірського струмка, в холодні води якого ми поринали розпарившись в термальному джерелі...
   Повернувшись до лоджії, Андрюха одразу завалився спати... Так розморили перші 20 кілометрів шляху та сірководневі ванни...
   На ранок всі були в строю...
   Другий день...

Дуже цікава табличка зустрілась на нашому шляху ввійшовши в поселення Chomrong -  "Дорогі та  почесні туристи (трекери), ми хотіли б попросити Вас не їсти м'ясо курки, свині та буйвола в цьому особливому районі від Sinuwa до Annapurna Base Camp, в зв'язку зі старовинними віруваннями, священним храмом та  природною святістю гір. В іншому випадку, можуть трапитись природні катаклізми та особисті нещасні випадки. Тому ми  просимо слідувати інструкціям. Дякуємо"  :

Другу ночівлю ми провели в поселені Himalaya... Сильний град вмотивував нас не йти до поселення Deurali, в якому ми планували заночувати... Тут вже не було розеток в кімнатах, тому ми заряджали смартфони від основного світла за допомогою перехідникая, який завчасно купили в Катманду...
   В кімнаті було прохолодно... Та ми зігрівались теплими піснями та хорошим настроєм...
  Після граду та великої хмарності вчорашнього дня, прийшло чисте небо та сонце, яке супроводжувало нас цілий день...

Ми зупинились на чай в базовому таборі Мачапучаре...  Вершину священної гори освітлювали промені ранішнього сонця...

Залишивши частину речей в лодіжії ми продовжили підйом до базового табору Аннапурни...
   Гелікоптери один за одним пролітали повз нас...
   Микола махає рукою пілоту...

Ну от ми і на місці... В обід третього дня дістались  базового табору Аннапурни (4130 м)...

Дійшовши до лоджій ми замовили обід... Микола та Андрій залишились в таборі насолоджуватись відпочинком, а ми з Дімою піднялись вище до меморіалу трьом корейським альпіністам...

Види на вершини Гангапурна, Аннапурна ІІІ та Мачапучаре... А знизу лоджії базового табору...

В базовому таборі нас чекав обід - рис з овочами...
   В одній з лоджій висів портрет відомого радянського альпініста  Анатолія Букреєва, який загинув під час сходження на Аннапурну в 1998 році... Під фотографією альпініста знаходився  текст в якому Букреєв описав своє відношення до життя та до гір... :
  Після обіду ми піднялись до його меморіала, який знаходиться в найкращій оглядовій точці :
   Звідси відкривались види на північну Аннапурну та Аннапурну І...

Панорама льодовика, та основних вершин...

Отак ми насолоджувались краєвидами гір, та раптом зірвався один з карнизів, спровокувавши лавину...
   На ночівлю ми спустились до базового табору Мачапучаре...  А наступного  дня, пройшовши понад 25 км, дістались поселення Ghandruk...
 Вранці п'ятого дня ми розпрощались з хлопцями та продовжили швидкісне проходження треку вже вдвох...

Продовження... Попереду в нас було 275 кілометрів стежок та доріг маршруту навколо Аннапурни...