Боржавський хребет 2017 (скітур)

Скітур по Боржаві вже стає гарною традицією на початку кожного року. Цього разу зимова погода була найкращою за всі попередні роки. Протягом двох днів на хребті нас зігрівало сонце та була  стовідсоткова видимість, ми поринули в тишу та красу Карпат, подолавши в загальному близько 50-ти кілометрів ...
   Похід ми розпочали від залізничної станції смт.Воловець. Карта дводенного маршруту :

Пройшовши під залізничним мостом, ми одягнули лижі і попрямували на хребет. Першою вершиною була гора Цицька :
   Від самого підйому нас супроводжувала місцева собака, яка наче знущаючись над нами легко підіймалась вгору... Та ми знали, що прийде й наш час спуску, коли вже вона за нами не буде встигати.
   Пройшовши гору Темнатик та Плай ми розпочали підйом на Великий Верх :
   Погода була просто ідеальною. Відсутність вітру,повноцінна тиша та гарні краєвиди...
   Наш друг ніяк не хотів нас покидати...
   Селфі на вершині :
   Сонце пекло так,  що ми поскидали вітровки...
   Спустившись з вершини Великий Верх до водоспаду Шипіт, ми  знову вдягнули камуса та почали підйом до хати "Чуба", де планували заночувати. Хата знаходиться в кілометрі від шипітівської поляни та належить рятувальникам. Будиночок ми застали в поганому стані... Вікна були вибиті та й двері не зачинялись. Ми трохи поприбирали, заставили вікна старими подушками та ковдрами, які знайшли на горищі, а також вигребли сніг з будинку. Наше утеплення додало декілька градусів тепла ... В будинку було -2 градуси, проти -6 на вулиці. Розтоплюючи сніг в системі "fire maple" ми приготували чай та нашу улюблену кукурудзяну кашу з бринзою. Ситно повечерявши ми полягали спати.
   Прокинувшись о 5:30, ми так само топили сніг для приготування сніданку. Заварили в термосі трав'яний чай та зварили подвійну порцію (на ранок та обід) пшоняної  каші, яку їли зі згущеним молоком. Близько 8:00 ми рушили вгору заставши світанок на хребті...
   Наші прообрази :
   Йдучи хребтом від г. Великий Верх до г. Стій, ми зустріли двох туристів. Вони ночували на вершині г.Стій в наметі.
   Погода другого дня відрізнялася повною відсутністю навіть найменших хмаринок :
   За рахунок відсутності вітру ми весь час знаходились в повноцінній тиші...
   Селфі на вершині г.Стій :
   Рухаючись по засніженим вершинам...
   Плануючи з'їхати хребтами як можна ближче до Сваляви, ми якось на спуску прогавили необхідний відріг гори. Та вирішивши не повертати назад, спустились до станції "1663 км", в надії встигнути на післяобідню електричку...
   Але не встигли...
  Діставшись станції "1663 км" на 40 хвилин пізніше, ми ще 10 км проїхали засніженою дорогою до станції "Сасівка", від якої вже пішки, прикріпивши лижі до наплічників, пройшли ще 6 км до головного залізничного вокзалу Сваляви.